Το LinkedIn έχει σήμερα αναδειχθεί σε ένα πανίσχυρο εργαλείο, στα χέρια των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο B2B (Business to Business), καθώς διαθέτει περισσότερους από 630 εκατομμύρια επαγγελματίες, ενώ προσφέρει αμέτρητες ευκαιρίες δικτύωσης. Εξάλλου, από όλα τα social media, το LinkedIn φαίνεται να αποτελεί το πλέον επαγγελματικό Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.
Η ύπαρξη ενός σωστά στημένου LinkedIn Company Page, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη συνθήκη για όλες τις B2B εταιρείες, καθώς όλες οι αναζητήσεις φαίνεται πως ξεκινούν και τελειώνουν στο LinkedIn- το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης της Microsoft. Δεν είναι λίγες μάλιστα οι επιχειρήσεις, που επιδιώκουν να εδραιωθούν στο LinkedIn, προκειμένου να αναπτύξουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές τους, ενώ στηρίζουν ολόκληρη την στρατηγική του marketing τους, στο συγκεκριμένο μέσο.
Ωστόσο, η σημασία του LinkedIn δεν εξαντλείται στο εμπορικό κομμάτι: Το LinkedIn αποτελεί το πλέον κατάλληλο μέσο για την προσέλκυση εργαζομένων, καθώς η πλειοψηφία όσων αναζητούν εργασία, χρησιμοποιούν το LinkedIn για να εντοπίσουν θέσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους, ενώ πρωτού πραγματοποιήσουν μια συνέντευξη, κοιτούν πάντα την επαγγελματική σελίδα της επιχείρησης.
Ποιά είναι όμως τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία και διαχείριση μιας επιχειρηματικής σελίδας (Company Page) στο LinkedIn;
Company Page και όχι Προσωπικό Προφίλ στο LinkedIn
Αν επιθυμείτε να προβάλλετε την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες σας σε ένα πανίσχυρο δίκτυο επαγγελματιών, πρέπει να δημιουργήσετε ένα company page. Το απλό personal profile δεν είναι κατάλληλο, αφού ενδείκνυται κυρίως για βιογραφικά ατόμων και δεν σας επιτρέπει να διαφημιστείτε. Αντίθετα, ένα company page σας επιτρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε followers και απεριόριστους fans. Ταυτόχρονα, σας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε δημόσια ή targeted posts, να κάνετε διαφημίσεις και να παρακολουθείτε αναλυτικά τα Insights!
Βεβαιωθείτε ότι συμπληρώσατε όλα τα υποχρεωτικά πεδία
Τα Company Pages πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε τα παρακάτω βασικά στοιχεία:
- Φωτογραφία profile και εξωφύλλου (Logo & Cover Image)
- Περιγραφή της εταιρείας (Αbout us)
- Website URL
- Το Industry στο οποίο ανήκετε
- Αριθμό των εργαζομένων (Company Size)
- Είδος εταιρείας (Company Type)
- Έτος Ίδρυσης (Year founded)
- Τοποθεσία (Locations)
Να θυμάστε ότι τα εταιρικά pages που έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση των παραπάνω στοιχείων φαίνονται πιο επαγγελματικά και αξιόπιστα. Επίσης, δέχονται διπλάσια visits από άλλα pages με ελλιπείς πληροφορίες!
Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να συνδεθούν με το LinkedIn Company Page
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παροτρύνετε τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς σας να προσθέσουν στο προσωπικό τους profile στο LinkedIn την ακριβή θέση που έχουν στην εταιρεία σας. Oι υπάλληλοί σας είναι η καλύτερη αφετηρία για τη δημιουργία online κοινού. Έχουν συνήθως πολλές επαφές από ανθρώπους του δικού σας industry, οι οποίοι παρατηρώντας τα profiles τους θα ανακαλύψουν και θα επισκεφτούν και τη σελίδα της εταιρείας σας.
Δημιουργήστε ένα πλάνο και ακολουθήστε το με συνέπεια
Φροντίστε να προωθείτε ένα σημαντικό post σε σταθερή συχνότητα. Για μεγάλες επιχειρήσεις ενδείκνυται η δημοσίευση ενός post κάθε ημέρα, ενώ για τις μικρότερες επιχειρήσεις, δύο post την εβδομάδα αρκούν. Σύμφωνα με στατιστικές οι πρωινές ώρες είναι καλύτερες. Μοιραστείτε νέα της εταιρείας σας και του industry που ανήκετε, προσέξτε τις φωτογραφίες που ανεβάζετε και μην ξεχνάτε τα hashtags και τα emojis. Mην διστάσετε να κάνετε share ένα ενδιαφέρον άρθρο από εξωτερική πηγή που θα ωφελήσει τους followers σας και θα δείξει ότι είστε ενήμεροι για όλες τις νέες τάσεις στον τομέα σας! Ταυτόχρονα, πρέπει να παρατηρείτε τα Insights, για να βλέπετε ποια posts πήγαν καλύτερα και προτιμά το κοινό σας.
Προωθήστε τη σελίδα σας και εκτός LinkedIn
Μπορείτε να προωθήσετε την εταιρική σας σελίδα και σε άλλα digital κανάλια. Προσθέστε το LinkedIn Company Page στις εταιρικές υπογραφές των emails, στο blog και το website της εταιρείας. Το website σας πρέπει να έχει όλα τα social media buttons και φυσικά το LinkedIn Follow button! Έτσι θα διευκολύνετε όλους τους επισκέπτες σας που θέλουν να σας βρουν στα social.
Με πληροφορίες: Know Crunch