Google my Business: Ένα χρήσιμο εργαλείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις
Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους εν δυνάμει πελάτες θα μπορούσατε να προσελκύατε καθημερινά, εάν διαθέτατε ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο;
Αναμφίβολα, για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, το ψηφιακό marketing αποτελεί πρόκληση- ωστόσο δεν παύει να αποτελεί και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για προσέγγιση νέων πελατών, διατήρηση των ήδη υπαρχόντων ή και σύναψη νέων εμπορικών συμμαχιών.
Το Google my Business αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα πρώτο βήμα για την ένταξη μιας επιχειρήσης στον ψηφιακό κόσμο.
Το Google my Business, επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να υποδείξει στην Google τη θέση της στο χάρτη, της υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει στους χρήστες της Google να αλληλεπιδρούν και να αξιολογούν την επιχείρηση για τις υπηρεσίες που παρέχει, να προσθέτουν φωτογραφίες της ή… και να την αναζητούν στο Google Maps, με την επωνυμία της.
Ορίστε εσείς τις πληροφορίες που εμφανίζονται στη Google
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google My Business δωρεάν. Καταρχάς, προσαρμόζετε το πώς εμφανίζεται η εταιρεία σας στην αναζήτηση της Google και στους Χάρτες. Έτσι, όταν οι χρήστες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και αναζητούν στο search μια επιχείρηση ή ένα κατάστημα με σχετικό αντικείμενο, θα εμφανίζετε και η δική σας σελίδα. Αυτόματα, η επιχείρησή σας θεωρείται πιο αξιόπιστη από τους καταναλωτές.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ορίζετε εσείς τις πληροφορίες που εμφανίζονται στους χρήστες. Προωθείτε καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σιγουρευτείτε ότι έχετε προσθέσει την ταχυδρομική και την ηλεκτρονική διεύθυνση αλλά και το ωράριο λειτουργίας.
Να δημοσιεύετε συχνά φωτογραφίες και video
Αφού φτιάξετε τον λογαριασμό σας, να δημοσιεύετε φωτογραφίες και βίντεο από δραστηριότητες, εκδηλώσεις ή νέες υπηρεσίες. Η άψογη εξυπηρέτηση, τα νέα σας προϊόντα και οι εκδηλώσεις της εταιρείας πρέπει να απεικονίζονται σε φωτογραφίες που ανανεώνονται συχνά. Σύμφωνα με έρευνες, οι φωτογραφίες μπορούν ν’ αυξήσουν μέχρι και 35% τα clicks στη σελίδα σας!
Φτιάξτε καμπάνιες στο AdWords και παρακολουθήστε τα στατιστικά
Επίσης, μπορείτε να δείτε πώς σας αναζήτησαν οι πελάτες και από πού προέρχονται. Σας βρήκαν από το Search ή μέσα από τους Χάρτες; Φτιάχνοντας καμπάνιες στο AdWords θα παρακολουθείτε με ευκολία την απόδοσή τους και τα στατιστικά του λογαριασμού σας. Έτσι θα γνωρίζετε πώς θα βελτιώσετε τη σελίδα σας.
Απαντήστε στα σχόλια
Τέλος, μην αγνοείτε τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών σας. Απαντήστε τους και βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν κανένα παράπονο από την εταιρεία, τους υπαλλήλους ή τα προϊόντα σας. Aκόμη και οι αρνητικές κριτικές μπορούν να σας φανούν χρήσιμες. Να θυμάστε ότι η καλύτερη διαφήμιση για μια επιχείρηση είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες!
Τα παραπάνω, αποτελούν μερικές χρήσιμες πρακτικές, προκειμένου να ξεκινήσετε ή και βελτιώσετε την παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, είναι πάντα χρήσιμο να λαμβάνετε συμβουλές και υποστήριξη από επαγγελματίες, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του digital marketing και να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας, σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές.
Ιδιαίτερα εάν είστε μικρή ή μεσαία επιχείρηση και χρειάζεστε υποστήριξη στη δημιουργία Google my Business, στην ανάπτυξη ιστοσελίδας, στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ή στη διαχείριση των Social Media, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ!
Με Πληροφορίες: KnowCrunch