Στη σημερινή εποχή, το Digital Marketing μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για τις Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν, να προσεγγίσουν νέα καταναλωτικά κοινά, να αυξήσουν την αξία των προϊόντων τους ή απλά να βελτιώσουν την εικόνα τους, στα μάτια των ήδη υπάρχοντων καταναλωτών.
Εάν η επιχείρηση σας δεν διαθέτει ήδη ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο, τότε ίσως είναι μια καλή εποχή να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας και να αποκτήσετε παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Ας δούμε παρακάτω 4 βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση, για να δημιουργήσει ή να βελτιώσει την ψηφιακή της παρουσία και να κερδίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Φτιάξτε ένα όμορφο website
Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σας, το πρώτο και απαραίτητο βήμα για την είσοδο σας στον ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο, είναι η δημιουργία ενός website. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας πως η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι μπορεί αισθητικά να αντιπροσωπεύσει επάξια την επιχείρησή σας, πρέπει να είναι φιλική σε κινητές συσκευές και να παραμένει ενημερωμένη.
Εμφανιστείτε στη Google
Κάτι το οποίο είναι σημαντικό από την πρώτη στιγμή να γνωρίζετε είναι πως η ύπαρξη ιστοσελίδας δεν έχει ουδεμία σχέση με την εμφάνισή σας στα αποτελέσματα της Google, όταν οι καταναλωτές ψάχνουν το brand ή την κατηγορία των προϊόντων σας. Για να επιτύχετε υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα της Google απαιτείται διαρκής προσπάθεια, μια ιστοσελίδα η οποία θα είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης (SEO friendly), καθώς και συνεχής έλεγχος, συντήρηση και προσαρμογή της ιστοσελίδας σας. Ωστόσο, ο κόπος αξίζει! Αυτά φυσικά ισχύουν σε ότι αφορά τα οργανικά αποτελέσματα.
Ένας συνδυασμός καλού και συνεχούς SEO optimisation της ιστοσελίδας σας και πληρωμένων διαφημίσεων στη Google (Google Ads), μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο!
Αξιοποιήστε Facebook, Instagram και LinkedIn
Αυτές είναι τα τρία πιο δυναμικά social media με τους περισσότερους Έλληνες χρήστες. Φροντίστε να ανανεώνετε καθημερινά τα εταιρικά σας pages και να προσθέτετε αξιόλογο υλικό. Μοιραστείτε τα νέα σας, π.χ. πότε θα ανοίξετε, τι νέο έχετε να προσφέρετε στους πελάτες σας, καθώς και τυχόν προσφορές ή εκπτώσεις. Αν δεν έχετε ακόμη business pages, τώρα έφτασε η ώρα.
Προωθήστε τα προϊόντα σας με online διαφημίσεις
Μετά τα παραπάνω, σειρά έχουν οι online διαφημιστικές καμπάνιες. Μπορείτε να επιλέξετε διαφήμιση στα social media όπως Facebook & Instagram ή Google καμπάνιες ή και έναν συνδυασμό. Μην διστάσετε όμως να συμβουλευτείτε κάποιο digital επαγγελματία ή να εκπαιδευτείτε, ώστε να έχετε και τα αναμενόμενα αποτελέσματα! Με ένα μέτριο budget και τη σωστή στόχευση κοινού, θα αυξήσετε κατακόρυφα το πελατολόγιό σας!
Τα social media και το digital marketing μπορούν να απογειώσουν την επιχείρησή, σας ειδικά αυτή την περίοδο που τα πάντα κινούνται online!
Τα παραπάνω, αποτελούν μερικές χρήσιμες πρακτικές, προκειμένου να ξεκινήσετε ή και βελτιώσετε την παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, είναι πάντα χρήσιμο να λαμβάνετε συμβουλές και υποστήριξη από επαγγελματίες, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του digital marketing και να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας, σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές.
Ιδιαίτερα εάν είστε μικρή ή μεσαία επιχείρηση και χρειάζεστε υποστήριξη στην ανάπτυξη ιστοσελίδας, στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ή στη διαχείριση των Social Media, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ!
Με Πληροφορίες: KnowCrunch